Acest blog este o lupta contra Bingo Metropolis si a tuturor
jocurilor piramidale si a escrocheriilor de toate tipurile care pacalesc oamenii

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 10 martie 2010

Nemultumire

Multi vor sa devina agenti de vinzari la super bingo metropolis dar nu se intereseaza nimeni de salariu pe care il ofera.sint niste mincinosi,spun ca salariul este de 10 mil si cind vine ziua de salariu te trezesti ca ei 4 mil.si stai toata ziua in frig si nu ii intereseaza daca te ploua daca te bate vintul.pe ei ii intereseaza sa le faci vinzare cit de multa si reclama.ca sa nu mai spun de cartea de munca ,spune ca va angajeaza cu carte de munca si va da sa semnati un contract in alb fara sa specifice cite ore .cind va da contractul dupa o luna vedeti ca aveti 2 ore pe cartea de munca.cica va mai da un comision la vinzare de 3 la suta din care trebuie sa va platiti singuri impozitul la ei.asta e bataie de joc.stiu sa dea premii de miliarde dar nu sint in stare sa le ofere si agentilor un comfort mai bun.daca ploua sau ninge trebuie sa isi gaseasca singuri un adapost unde sa stea sa nu ude cartoanele bingo.interesativa mai bine oameni buni inainte de a face un pas gresit.va spun asta din propie experienta.la salariul care il ofera ei va gasiti de munca si in alta parte si conditii mai bune.

Analiza media

Televiziunea a involuat, iar piaţa nu s-a maturizat
Riscă Antena 1, promovând o emisiune ce aduce aminte de naivitatea şi paradoxurile sociale ale anilor ’90, într-o ţară care, deşi afectată de criză, pare să interpreteze realitatea prin filtre total diferite?
Analistul media Iulian Comanescu e sceptic: “Putem spune că Ţociu şi Palade s-au întors şi la primul bingo de undeva, din anii ’80. Jocurile şi îmbogăţirea rapidă au potenţial la public pe criză”.
Cu toate acestea, deşi argumente există, decizia Antenei 1 de a promova o emisiune- concurs de tip bingo nu anunţă „maturizarea” pieţei.

De la psiholog

Consultată de EVZ pentru a explica atracţia pentru jocurile de noroc şi modul în care acestea pot impune tipare sociale în vreme de criză, psihologul Cătălina Alexandru indică fapul că, “dintotdeauna, oamenii au crezut într-o «mână cerească», ce le-ar putea schim ba viaţa în mai bine. Preferăm uneori să sperăm imposibilul decât să conştientizăm o eventuală neputinţă de moment şi să încercăm s-o depăşim prin sacrificii individuale”.
Psihologul crede că Super Bingo Metropolis va ridica la suprafaţă “publicul dispus «să-şi joace şansa», publicul pentru care dorinţa de a elimina grija zilei de mâine, de a scăpa de teama şomajului şi de pericolul crizei economice e atât de mare încât singură soluţie rămâne speranţa, iluzia”.
În plus, “fiind un joc individual, pe care fiecare îl parcurge apelând la propriile superstiţii şi obişnuinţe, apelând, în ultima instanţă, la norocul propriu”, jocul de bingo “stimulează speranţa, adică exact acel lucru inscripţionat în însăşi natura umană”.

De la sociologi

Sociologul Mircea Kivu explică: “Formatul de joc de noroc propus de Antena 1 are un avantaj: e interactiv. Oamenii sunt, în general, atraşi de astfel de concursuri, le consumă. Pe de altă parte, nu cred în succesul unei astfel de iniţiative în România de astăzi. Acum un deceniu, era altceva. Oamenii credeau în mitul îmbogăţirii rapide. Ne-am maturizat. Societatea românească nu mai are naivitatea din anii ’90”.
Există însă nostalgici, crede Kivu, pentru că “prezenţele lui Tociu şi Palade ar putea indica faptul că jocul încă mizează pe «fidelii» săi. Aceştia vor fi şi astăzi publicul emisiunii. Nu cred însă că li se vor alătura prea mulţi”.
Sociologul Marius Pieleanu e ceva mai „pesimist” atunci când prognozează scenariul “românii şi jocul de bingo”: “În opinia mea, potenţialul de succes al unui astfel de joc încă există. Acest lucru dintr-un motiv foarte simplu: mirajul îmbogăţirii e înrădăcinat în structura noastră de personalitate. Tentaţia e o caracteristică umană, oricând şi oriunde. Într-adevăr, românii nu mai au naivitatea din 1999, dar nu asta îi va împiedica să participe. Suntem într-o perioadă de criză economică, iar soluţiile facile pot fi de succes”.

Amenzi la bingo

Amenzi record pentru Super Bingo Metropolis la Cluj





Două societăţi comerciale care sunt implicate în proiectul Super Bingo Metropolis pe raza judeţului Cluj au fost amendate de Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM) Cluj cu suma record de câte 100.000 de lei fiecare, pentru angajarea cu forme ilegale a peste 250 de persoane. Controalele ITM Cluj cu privire la modul de desfăşurare a loteriei Super Bingo Metropolis au început încă din luna septembrie a anului trecut şi în urma acestora s-a stabilit că cele două societăţi care se ocupă de comercializarea biletelor în judeţul Cluj sunt SC Phoenix Games SRL şi SC Metropolis Grup SRL. Ambele au sediul social în Bistriţa-Năsăud, având şi aceiaşi asociaţi.