Acest blog este o lupta contra Bingo Metropolis si a tuturor
jocurilor piramidale si a escrocheriilor de toate tipurile care pacalesc oamenii

Faceți căutări pe acest blog

marți, 9 martie 2010

Falsificari de semnaturi la Bingo Metropolis

După ce directorii zonali ai societăţii „Phoenix Games”, firma care organizează jocul televizat Super Bingo Metropolis, au fost acuzaţi că au dat mai multe ţepe angajaţilor şi au muşamalizat mai multe nereguli în ceea ce priveşte activitatea de la Constanţa, mai nou, aceştia au fost acuzaţi că au început să falsifice şi semnăturile agenţilor volanţi. Acest lucru a fost constatat de către una dintre fostele angajate la Super Bingo Metropolis, şi anume Maria Cioc, în cadrul unei şedinţe la care au participat directorii zonali, agenţii volanţi şi un reprezentant al Metropolis Grup din Bistriţa Năsăud.
Când am vrut să îi arăt domnului de la Bistriţa Năsăud ce contract mi-au făcut, mi l-au luat imediat şi au arătat altele, care păreau a fi semnate de mine. Eu ştiam că nu am semnat până acum niciun alt contract, dar aşa arăta pe foi. Când am ajuns acasă şi m-am uitat bine am observat faptul că pe unul din contracte mi-a fost copiată semnătura, în timp ce la celălalt era un fals grosolan. Cred că au semnătura mea de pe avizele unde semnez predarea taloanelor, altfel nu îmi explic”, a declarat Maria Cioc.
Cu această situaţie s-a confruntat şi Dănuţ Marinuş, din Turnu Măgurele, judeţul Teleorman, căruia i-a fost falsificată semnătura pe un contract civil dat de Phoenix Games din Bistriţa Năsăud. „Am muncit două luni la ei şi într-o zi mi-au adus un contract civil semnat de ei, nu de mine. Când am văzut falsul, şi mai ales când am constatat că nu îmi dau banii care mi-au fost promişi de Liviu Drăgan, directorul zonal, şi pe care i-am muncit, am renunţat, dar mi-am oprit banii care mi se cuveneau”, a declarat Dănuţ Marinuş, din Turnu Măgurele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu