Acest blog este o lupta contra Bingo Metropolis si a tuturor
jocurilor piramidale si a escrocheriilor de toate tipurile care pacalesc oamenii

Faceți căutări pe acest blog

joi, 18 martie 2010

Cine conduce Gloria

Bucur spune că Tulpan e diabolic:


"A inventat un infractor ca Băhăian ca să plec eu de la Gloria"

articol de: (A.T.)
 "A inventat un infractor ca Băhăian ca să plec eu de la Gloria"

Bucur îl acuză pe Tulpan că i-a înscenat o diversiune prin care l-a făcut să cedeze acţiunile şi să părăsească Gloria. "Din partea mea pot să zic că-i un infractor. Să mă scuze, dar asta e: un ţepar. L-a băgat la înaintare pe Turturică şi m-au păcălit că nu ştiu ce mare investitor vine să preia Gloria. Şi pînă la urmă s-a văzut ce mare investitor era. Unul ca Băhăian care n-avea una de-un leu şi din informaţiile mele n-a băgat nici un ban la Gloria. Dar vă daţi seama ce diabolici au fost dacă au putut să inventeze ca investitor un infractor precum Băhăian, care-a fost condamnat la închisoare şi a păcălit nu ştiu cîte mii de români printr-un joc piramidal. Păcat pentru clubul ăla că a ajuns pe mîna unor astfel de oameni".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu